Official Blogspot Of 'B'

Welcome to the official blogspot of the B. (B-Active.... B-Happy... B-Yourself.)

2:12 AM

B’SHIFT APPRECIATION DINNER NIGHT

Posted by Musa.M |

B’shift baru2 ini telah mengadakan majlis makan malam diselajuri dengan anugerah penghargaan kepada ahli2nya berserta keluarga bertempat di member’s grill and lounge pada 22hb Januari 2008 di Empire Hotel dan Country Club. Anugerah penghargaan tersebut adalah bagi ahli2nya yang menjalankan kerja yang cermerlang pada tahun 2007 dan ianya bertujuan untuk memberi semangat kepada ahli2nya yang lain untuk mencontohi dan meningkatkan komitmen dalam menjalan kerja bagi syarikat BLNG ditahun2 akan datang.

Antara penghargaan2 yang diberi pada malam itu adalah best performance panel coordinator/acting PA, Best performance Development OT, Recognition of project leader and members (Mfrd),Top MMBO/Pakat dan Best pakaters of the months 2007.

Acara majlis dimulakan dengan ucapan alu-aluan dari B’shift General Shift Supervisor diikuti dengan ucapan tetamu majlis malam itu Hj. Abd Rahman bin Hj.sirat manager operasi (OM) BLNG yang menyentuh mengenai scorecart OPS department pada tahun 2008.

Antara turut hadir dimajlis malam itu juga ialah Hjh Rapiah bte Hj Mat Daud (HCP) mendapat peluang menyampaikan hadiah2 penghargaan kepada ahli2 B’shift yang menerimanya. Acara penutup majlis malam itu dengan penyampaian hadiah dari cabutan tiket2 bertuah yang disampaikan oleh B’shift PA supervisors.

0 comments:

Subscribe